Strona początkowa Enter My Mindkody do Kunio Kun Ice Ice Hockey Challenge kody do gier Star Wars Empire at War Kody do gier GTA San Andreas PlayStation 2 Kody do Sony Ericsson Simlock model J220 kody do GTA sanandreas zmiana w inna postac kody seryjne do wladca pierscieni ... bitwa o srodziemie 1 kody do Gry The Getaway Black Monday na PS2 KOdy do Pokemon Platinum Team nds Kody do gry DIABLO2 Lord of Destruction Kody do Gta Vice City Underground mskie spodnie Zara superslim fit rudolf alt wypadek w aqua parku giedy kwiatowe w mazowieckim skutki uboczne Azitrox eksport Polski do Niemiec
 

Enter My Mind

Temat: Komputer w Astrze Classic
Witam Gdy w Astrze Classic nacisne jednoczenie przyciski obok zegark (te z zegarkie i ten z kropka) i przytrzyma, to na wyswietlaczu pojawia sie najpierw "F 12", potem "F 95" a ... i inne) a to nacisniecie jednoczesne dwoch przyciskow to przejscie TID-a w tryb serwisowy. Przejście do ww. stanu sygnalizowane jest miganiem symbolu "F12". Następnie następuje trzykrotne wyświetlenie kodu usterki TID (u ... "+53 km/h". Po wyświetleniu prędkości następuje 4 sekundowy test wszystkich segmentów wyświetlacza TID (zapalają się wszystkie segmenty i symbole). Po tym wyświetlacz samoczynnie powraca do normalnego trybu pracy. Kod F95 oznacza,...
Źródło: topranking.pl/1603/komputer,w,astrze,classic.php



Temat: Silnik krokowy
usterek przed kupnem silniczka. http://www.vectra.ovh.org/index.php?action=kody
Źródło: topranking.pl/1604/silnik,krokowy.php


Temat: Silnik krokowy
Vectra A i wszystko jasne, mam nadzieję, że jakiś kod jeszcze się ostał, ale to zwieranie styków to praca sapera :)
Źródło: topranking.pl/1604/silnik,krokowy.php


Temat: astra z silnikiem c18nz i sonda lambda
ma astre 1,8i 90KM ( silnik c18nz) Strasznie mi kopcic zaczal wiec szukalem powodu, odpiolem sonde lambda zeby zmierzyc napiecie na niej, odpalilem silnik bez podpietej sondy i nie wywalilo mi zadnej usterki. z czym to moze byc zwiazane, zczytalem komputer i pusto, zadnych kodow bledu a przy tym silniku powinno wywalic kod  " 13 brak sygnalu z sondy lambda". Co jest...
Źródło: topranking.pl/1606/astra,z,silnikiem,c18nz,i,sonda,lambda.php


Temat: Opel Astra II 1.6 16V - słabnie i pali się kontrolka
rownoczesnie oba przyciski regulacji wyswietlacza na czas 5sek. Odczytaj kod, a pozniej porownaj z lista na www.astra.autokacik.pl. Pozdrawiam,
Źródło: topranking.pl/1606/opel,astra,ii,1,6,16v,slabnie,i,pali,sie,kontrolka.php


Temat: Problem z Astra (nie rowno pracujacy silnik)
jakis czas temu robilem rozrzad w Astrze (1.6 8V Classic). Zostal wymieniony pasek, rolka napinajaca (przy okazji filtr powietrza, filtr oleju, olej i swiece). Jakie bylo moje zdziwienie gdy przy odbiorze ... uszczelki pod glowiac [opel kadett] silnik od razu nie rowno zaczal pracowac . Dalem 'mechanikowi' na wstrzymanie , kupilem ksiazke , odczytalem kod usterki i...podlaczylem przewod czujnika cisnienia bezwzglednego [ bo...
Źródło: topranking.pl/1606/problem,z,astra,nie,rowno,pracujacy,silnik.php


Temat: awaria w elektronice - opel calibra
juz z czyms takim albo wie co nawalilo i ile bedzie mnie to kosztowalo dzieki Pewnie cos sie sfajczylo. Kodu usterki tez pewnie juz sie nie da odczytac - ale nic...
Źródło: topranking.pl/1607/awaria,w,elektronice,opel,calibra.php


Temat: Astra F jak zgasic pomaranczowa kontolke z piorunem na desce rozdzielczej?
tak to jest "check engine" ale nie wiem czy moja astra ma w ogole jakis komputer wbudowany? To jest astra 1,4 podstawowa wersja nawet bez wsopmagania z 1991 roku i co za tym idzie nie chce tez jechac na stacje aso po skasuja mnie za wykrycie usterki paredziesiat zloty pewnie. mysle ze jesli masz zlacze diagnostyczne (u mnie w kabinie przy bezpiecznikach - jedyna wtyczka w tych okolicach) to mozesz to odczytac i masz jakis tam komputer. Zobacz na http://astra.autokacik.pl/ temat 'Wykryj to sam' sa tam kody i wyglad wtyczek.
Źródło: topranking.pl/1607/astra,f,jak,zgasic,pomaranczowa,kontolke,z.php


Temat: Astra F jak zgasic pomaranczowa kontolke z piorunem na desce rozdzielczej?
Użytkownik "Tapio" tak to jest "check engine" ale nie wiem czy moja astra ma w ogole jakis komputer wbudowany? To jest astra 1,4 podstawowa wersja nawet bez wsopmagania z 1991 roku i co za tym idzie nie chce tez jechac na stacje aso po skasuja mnie za wykrycie usterki paredziesiat zloty pewnie. Witaj Nie chcesz jechać, a chcesz aby ci ktoś tutaj ... interfejs z programem diagnostycznym(i wcale nie musi to być w Aso gdzie ceny faktycznie sa kosmiczne) Kod bledu naprowadzi co jest uszkodzone,wtedy zlecisz naprawę i kontrolka zgaśnie. Juz od kilku lat...
Źródło: topranking.pl/1607/astra,f,jak,zgasic,pomaranczowa,kontolke,z.php


Temat: Zlacze diagnostyczne Astra II
Witam wszytskich i jak zwykle zwracam sie z pytaniem do szanownych grupowiczów. Chcialem dobrac sie do zlacza diagnostycznego w mojej Astrze II z silnikiem 16SE (tj 1,6 mpi 84kM). Otwarlem klapke pod dzwignia recznego, znalazlem tam zlacze 16 stykowe jednakze moje zlacze nie odpowiada temu zlaczu którego opis mozna znalezc w wielu miejscach w internecie (m.in: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html ) Chodzi o to, ze u mnie np styk nr 6 jest slepy (nieuzywany, tzn nie ma tam nawet metalowej zlaczki). W zwiazku z tym nie wiem co mam zewrzec zeby odczytac kody usterek z mojego...
Źródło: topranking.pl/1613/zlacze,diagnostyczne,astra,ii.php


Temat: podwójne gasnięcie - ASTRA 91r.
Witam! Mam taki problem: Moja Astra 1.8i 1991r czasami gaśnie dwa razy. Pewnie niektórzy wiedzą o co chodzi ale gdyby nie to napisze. Przy wyłączaniu załonu silnik gasnie i jeszcze raz ... sie dzieje z moim autkiem???? ps. znajomy elektryk próbował wywołać kody usterek lecz powiedział że moduł jest zablokowany i nie może ich wywołac. pozdr Marcin
Źródło: topranking.pl/1613/podwojne,gasniecie,astra,91r.php


Temat: problem z komputerem
Witam! Odczytalem kody usterek w moim nie chcacym zapalic Oplu Astrze. Jesli dobrze zrozumialem to wyswietlil kilka mozliwych przyczyn, z ktorych moze tylko jedna jest wlasciwa: 1. Pompa paliwowa obwod pierwotny. ... Pozostaje punkt 4. Dzisiaj ten czujnik wymienilem i niestety bez zmian. Wlasciwe pytanie: Komputer przechowuje nadal informacje o bledzie, ale czy po usunieciu usterki dalej nie pozwoli uruchomic silnika? Czy zeby ... Akuma), a auto stoi 6 tygodni, i nie moglem nawet za dobrze pokrecic. Astra 1.4i 16V (Ecotec). Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
Źródło: topranking.pl/1614/problem,z,komputerem.php


Temat: Opel Astra Classic
: : Astra mojego ojca (prod. 1999, silnik benzyna 1.6/16V/100 KM) od jakiegoś : czasu nawala - w czasie jazdy, niezależnie od obrotów silnik się jakby : dławi, skacze co jakiś ... masz interfejs EOBD lubOBDII to raczej nic z tego IMHO auta opla z tym interfejsem można programować tylko TECH-em natomiast je li masz ASDL  to możesz pobawić się w odczytywanie kodu usterek zwierając odpowiednie przewody w gnie dzie diagnostycznym pzdr Zbigi
Źródło: topranking.pl/1614/opel,astra,classic.php


Temat: vectra b - samodzielna diagnostyka ukladu wtryskowego
Witam http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html Czy ktos bawil sie w diagnozowanie wtrysku w vectrze wedlog opisu ze stronki poswieconej astrze?? Czy to dziala i czy jest bezpieczne dla jednostki sterujacej?? polecam przejrzeć archiwum ww. grupy, a być może znajdziesz adresy gdzie dostępne jest oprogramowanie serwisowe (TIS), które zawiera pełną listę kodów usterek, a co ważniejsze opisy są bardziej szczegółowe
Źródło: topranking.pl/1615/vectra,b,samodzielna,diagnostyka,ukladu.php


Temat: usterka trudna do namierzenia
Samochód - OPEL Astra 1.4 SPI Silnik gaśnie w czasie jazdy (zapala się kontrolka check engine) i nie daje się uruchomić przez pewien czas, a później odpala i chodzi bez zarzutu - do momentu ponownego wystpienia usterki. Wiadomo, że brak w takich momentach iskry. Sterownik nie wykazuje żadnego kodu usterek. Ponadto - usterka wydaje się nasilać, gdy na zewnątrz jest ciepło (15...
Źródło: topranking.pl/1615/usterka,trudna,do,namierzenia.php


Temat: ÂŻóÂłta kontrolka
Witam dowiesz sie jak domowym sposobem odczytac kod usterki [...] a nawet jak sie nie dowiesz ww. - to przynajmniej dowiesz sie z jakie elementy sa diagnozowane -- MaciejP Samochód jest z kwietnia 1991 roku, pojedynczy wtrysk paliwa. W zasadzie cała mechanika stosowana jest w Astrze.
Źródło: topranking.pl/1616/C2zoC2lta,kontrolka.php


Temat: Kasowanie przeglądu
jest w starszych wersjach np. Astra 1.4 92 rok po podłączeniu dwóch pinów kontrolka kodami podaje mi usterki. Tak zgadza się - podaje. Co do corsy to nie wiem. Możesz spróbować z tym że jeśli komputer ma inne oprogramowanie/ inny komputer wyświetlane kody usterek będą znaczyć coś innego.
Źródło: topranking.pl/1616/kasowanie,przegladu.php


Temat: Silnik krokowy w Astrze 1.6
Big wrote: [...]  Bnastepnego rozruchu gasnie. Wywolamem kod usterek, wyszlo 35: silnik  Bkrokowy - niewlasciwa liczba krokow. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:  B- czy ktos z grupowiczow mial podobny problem ? Wielu. Niekoniecznie w Astrze...  B- czy silnik krokowy mozna naprawiac (np wyczyscic), czy od razu  Bwymieniac na nowy? W Lanosie można czyścić... Nie jest to za bardzo skuteczne :-(...
Źródło: topranking.pl/1619/silnik,krokowy,w,astrze,1,6.php


Temat: Dziwna kontrolka w Oplu Vectra
"Krzysztof Polito" <K.Pol@adb.plw wiadomości news:9r0ata$96c$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał(a)... zajrzyj do astra.supermedia.pl i wejdz dop sekcji "sprawdz to sam" jest tam opisane jak "domowym" sposobem sprawdzic kod usterki. Pete
Źródło: topranking.pl/1620/dziwna,kontrolka,w,oplu,vectra.php


Temat: kod błedu
sprawa sie tyczy autka opel astra 1.6 z 1995 roku odczyta błedu : Diagnoza sterowników OPEL Multec SZ Pamieć błędów    24 Sygnał prędkości jazdy          Błędny / brak sygnału usterka sporadyczna . ktoś cos o tym moz powiedziec ?? z góry dziekuje
Źródło: topranking.pl/1621/kod,bledu.php


Temat: usterka z wtrysku Astra '96
silnik C14SE (82 KM) kod usterki 85 - wtrysk chyba Multec M. Auto stoi i nie zapala. W sieci nie moge znalezc informacji o tej wersji silnika Jezeli ktos moglby mi...
Źródło: topranking.pl/1621/usterka,z,wtrysku,astra,39,96.php


Temat: vectra B - odczyt ECU
wtryskiwaczy, elektrozaworow, przekaźnikow itp. IMO to se ne da bo ZTCW Vectra ma interfejs OBD lub jakiś podobny W każdym razie ja do swojej Astry II nic nie znalazłem Ale jeśli...
Źródło: topranking.pl/1622/vectra,b,odczyt,ecu.php


Temat: zimny diesel nie chce zapalic
spinaka. Pytanie jednak było zadane w taki sposób, że obawialem sie, ze kolega jednak będzie szukał komputera domowego ukrytego pod siedzieniem. Może sie pomyliłem, może nie. Co do odczytywania błędów to napisałem, ze jest metoda ale nie wiem jak to jest w Astrze, bo nie wiem czy mają takie same pinu jak w mojej Omedze ... Wiec sam nie dramatyzuj "koleś" :P...
Źródło: topranking.pl/1623/zimny,diesel,nie,chce,zapalic.php


Temat: Sonda Lambda- Opel Kadett
| co znaczy zalacza sie sonda? Rozumiem ze zapala CI sie kontrolka a z kodow | usterek wynika ze to od sondy. Witam, ano teraz wyjdzie jaka ja lama's . Hm se  to wymyslilem ze sonda ale zadnej ksiazki kodow ni mam i nie wiem czy to to ! zapalilo sie a ja glupi stwierdzil ze to SONDA9 bo lampka sie pali ) Masz gdzies ksiazke kodow ? chetnie bym poczytal. Mam w domu ksiazke ale nie mam jak skanowac a w sieci jest to: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html pzdr
Źródło: topranking.pl/1625/sonda,lambda,opel,kadett.php


Temat: Silnik w Astrze sam gaśnie - może ktoś tak miał???
Astra 1994 1,4 8v Normalnie jadę ok 60km/h, 4 bieg, silnik nagrzany, stała prędkość, płasko. I w pewnym momencie silnik przestaje pracować, tak po prostu, bez żadnych objawów, sygnałów. Potem normalnie ... błędny sygnał i zatrzymuje silnik, lecz nie pokazuje żadnego kodu usterek.
Źródło: topranking.pl/1625/silnik,w,astrze,sam,gasnie,moze,ktos,tak,mial.php


Temat: Opel Astra- kody usterki
Witam Grupowiczów jestem użytkownikiem Opla Astry 1.4 82MPI r.95 od 2 miesięcy mam problem z gaśnięciem samochodu. Samochód gaśnie np. na światłach po czym nie można go uruchomić. Wszelkie próby poprawienia ... ... - pali bez problemu. W ciągu ostatnich 2 miesięcy miałem już trzy takie przypadki. Ostatnio wyczytałem nawet na stronie o możliwości odczytania samemu kodów usterek ze strony http://asterka.2max.pl/aldl.html  u mnie wyrzucił 4 kody w następującej kolejności 44,45,19,22(określenia tych kodów nic specjalnego mi nie mówią). Jeżeli ktoś rozszyfruję mi ten problem bardzo będę wdzięczny za pomoc. maro
Źródło: topranking.pl/1625/opel,astra,kody,usterki.php


Temat: Astra 2 jakie ma podłaczenie diagnostyczne ?
| witam, | ale gosc pyta o astre g w niej tez jest niediagnozowalny? bo w niej juz | powinni włożyc troche elektroniki (serwisy tez musza z czegos zyc :) , | poza | tym na pewno mozna odczytac usterki o przepływomierzu i in. standardowe | usterki, o podciśnieniach itp, Piotr | Ps w astrze g jest sa tez silniki x17dtl i ... , a X17dtl to silnik oplowski , wczesniej montowany w astrze 1 z tubiną , intercoolerem ale z pompą mechaniczną -oznacznie na klapie TD. X17DTL w astrze 2 to to samo co w astrze 1 , tylko z elektroniczną pompą wtryskową Boscha i kupą zbędbych czujników ... Wszystkie usterki można odczytac na kompie  , nawet ustawienia pompy wtryskowej  ... itp ... Pozostaje pytanie : jakie złącze ? jaki program ? gdzie to tanio nabyć ? Najtaniej Allegro Euroscan za ok 700 zł do aut do 2000r..   Ewentualnie kody migowe ale nie wiem czy da radę. Innych tańszych opcji nie ma. Złącze oczywiście OBD. Ale nie liczyłbym na sukces. W przypadku mojej Astry II 1.6 16V z 1999r. kody migowe nie działają a euroscana nie mam zamiaru kupować. IMHO nie znajdziesz nic co działa jak VAG a jest do Astry II. Sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana w autach od 2000r. bo to już OBDII na...
Źródło: topranking.pl/1626/astra,2,jakie,ma,podlaczenie,diagnostyczne.php


Temat: Astra - kody usterek.
Wlasnie odczytalam kody usterek zwierajac piny 5 i 6. Wyszlo duzo bledow w wiazku z ktorymi mam pytania: * 13 - sonda lambda brak sygnalu * 85 - tego bledu nie...
Źródło: topranking.pl/1626/astra,kody,usterek.php


Temat: Opel Astra F, 1,8 16V, nie pali, kod usterki 19
Dzien dobry wszystkim :) Mam problem ze swoją Astra F '95 - jak w temacie. Wsiadlem wczoraj wieczorem do samochodu, przekreciłem kluczyk, kreciłem, kreciłem i nic nie wykreciłem... :-( raz tylko ... akumulator tak, ze nie mial mocy juz krecic rozrusznikiem. Przed wyjeciem go w celu naladowania w domu, sprawdzilem kody usterek. Caly czas wyrzucal kod nr 19. Na stronie http://astra.autokacik.pl/ sprawdzilem ten kod i okazalo sie, ze problem nazywa sie "Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał". I teraz - nie wiem czy to wlasciwy kod do mojego wtrysku Simtec - tak twierdza na ww. stronie (silniki C18XEL - wtrysk Simtec) bo wszystkie kody tam przynaleza do wtryskow Multec, Motronic itd., po drugie jezeli kod i diagnoza sa wlasciwe - to czy mozna...
Źródło: topranking.pl/1627/opel,astra,f,1,8,16v,nie,pali,kod,usterki,19.php


Temat: Opel Astra F, 1,8 16V, nie pali, kod usterki 19
sie "Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał". I teraz - nie wiem czy to wlasciwy kod do mojego wtrysku Simtec - tak twierdza na ww. stronie (silniki C18XEL - wtrysk Simtec) bo wszystkie kody tam przynaleza do wtryskow Multec, Motronic itd., po drugie jezeli kod i diagnoza sa wlasciwe - to czy mozna samemu wymienic ten czujnik? No i gdzie...
Źródło: topranking.pl/1627/opel,astra,f,1,8,16v,nie,pali,kod,usterki,19.php


Temat: dziwne kody usterek w astrze
dziwne kody usterek w astrze Mam problem w astrze classic '99 (benzyna/gaz) z odpalaniem i jazdą na benzynie, tzn. nie odpala i po odpaleniu na gazie i ponowymy przelaczeniu na benzynę gasnie. Z pierszych ustaleń wynika, że padła pompa paliwowa. Dodoatkowo pali się lampka kontrolna (żółta z rysunkiem silnika) informująca o jakiejś awarii. Sprawdziłem co to może być za kod i wyszło coś dziwnego. Teoretycznie kod usterki przekazywany jest przez błyski wcześniej wspomnianej lampki kontrolnej. Kod jest dwucyfrowy, ale jest powtarzany trzykrotnie na wypadek, gdyby ktoś nie zdążył go odczytać. Jeden krótki błysk ... przerwy. Po obu cyfrach następują 3 sekundy przerwy i kod jest powtarzany. Potem znowu 3 sekundy i powtórka. Po następnych 3 sekundach pojawia się kolejny kod. U mnie wyszło coś dziwnego. W ogóle nie ma kodu 12, który informuje o rozpoczęciu procedury odczytu pamięci usterek. Moja sekwencja jest następująca: 10 (1 sekunda) 2 (1 sekunda) 10 (1 sekunda) 10 (3 sekundy) i jest powtarzana cały czas. Dziwne jest to, że kody składającego się z dziesięciu błysków w odstępach 0.5 sekundy w ogóle nie ma w spisie kodów. Czy ktoś może wie jak to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,34137047,34137047,dziwne_kody_usterek_w_astrze.html


Temat: Jak ręcznie odczytać kody silnika OMEGA?
Jak ręcznie odczytać kody silnika OMEGA? Witam wszystkich, czy ktoś zna sposób jak odczytać kody usterek silnika X20XEV w Omedze B? W sieci znalazłem tylko sposób odczytu w Astrze. W Omedze ECU silnika jest bardziej zaawansowane ale myślę, że też można odczytać kosy usterek za pomocą drucika i migającej lampki awarii silnika. Proszę o pomoc,pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,85,25249939,25249939,Jak_recznie_odczytac_kody_silnika_OMEGA_.html


Temat: TESTER DO OPLA
 piotr.ste@wp.pl  tel 880 476 905 cena promocyjna 49 zł do wyczerpania zapasów Tester systemu sterowania silnikiem w samochodach marki OPEL Tester umożliwia serwisowanie tj. odczytywanie oraz kasowanie kodów błędów poprzez podłączenie go do gniazda samodiagnostyki. Tester wyzwala emisje kodów migawkowych wyświetlanych przez lampke ostrzegawczą samodiagnostyki znajdującą się na desce rozdzielczej. Tester umożliwia określenie usterek, których zlokalizowanie przy pomocy tradycyjnych metod wymagałoby poświęcenia dużej ilości czasu oraz żmudnego sprawdzania wielu elementów Tester umożliwia rozpoznanie niewłaściwej pracy (usterki) : urządzenia sterującego czujników: - temperatury płynu chłodzącego - prędkości pojazdu - bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym ... w której znajdziemy min. opis krok po kroku jak odczytac i skasowac kody usterek opisy kodów usterek wiele przydatnych rad Odczyt kodów migawkowych możliwy jest w benzynowych modelach OPEL : - Astra 1.4 , 1.6 , 1.8 , 2.0 - Calibra 2.0 , 2.5 - Corsa 1.2 , 1.4 , 1.6 - Combo 1.2 , 1.4 - Frontera 2.0 , 2.2 , ... - Vectra 1.6 , 1.8 , 2.0 , 2.5 DO TESTERA NIE POTRZBNY JEST LAPTOP LUB KOMPUTER PC - SAM TESTER WYŚWIETLA JAKA JEST USTERKA W SAMOCHODZIE
Źródło: topranking.pl/1125/tester,do,opla.php